I Bet You Look Good On The Dancefloor

Igår var det skolbal för alla nionde klasser från Gamlestadsskolan. För första gången i hela mitt liv gick jag i högklackade skor och hade lockigt hår! Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan några timmar tidigare, var att sätta i papiljotter - vilket inte blev så som jag hade tänkt mig, så jag åkte hem till Jennie som hjälpte mig att locka håret med locktång istället.

Till en början gick jag runt i lokalen med ett gäng tjejer från klassen och vi undrade varför vi var där egentligen. Men senare framåt kvällen blev det faktiskt väldigt roligt! Vi i 9c var nog dom enda som mesta dels satt ner och tjötade istället för att dansa hejvilt bland de andra.
2011-06-09 @ 17:59:40 It’s the only life I know



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: