Picknickfestivalen

Solen som steker. Närmare 30 grader. Klunka i sig Loka efter Loka, Coca Cola efter Coca Cola. Svett som rinner längs ryggraden. Bortsett från att det har varit alldeles för varmt idag, så har det varit så fruktansvärt bra! Mötte upp finaste Pernilla, min älskade Änglasyster på Centralen tidigt på förmiddagen. Åh, vad länge sedan det var vi sågs. Strax därefter kom tvillingparet Pernilla & Sofia, Patrik och Benji. Vi gick med raska steg till Hemköp innan vi tog spårvagnen till Torp där Picknickfestivalen var. Till en början var det lagomt mycket folk, musiken var helt okej och vi träffade bandmedlemmarna i Into The Sky och Saving Yesterday. Med tiden kom det mer folk, musiken blev plötslig rätt kass och vi träffade på fina folket; Joanna, Rebecka, Jenny, Robin, Sebastian och några fler. Lite senare kom söta Clara som jag inte träffat på ett bra tag!

Pojk, du får mig att le och fnissa på det där sättet som bara kärleken kan få mig att göra.
Du är allt jag ser och hör / Du är allt jag ser och hör
2011-06-06 @ 20:38:48 It’s the only life I know


Postat av: Angiih & Tiina

Hejhej! Jag vi är två tjejer som precis har öppnat en ny blogg, Skulle du kunna ge lite tips på vad man kan skriva om?



// Tiina och Angiih

2011-06-08 @ 01:28:33
URL: http://stfuandread.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: