I just can't get enough

Igår: Tog bussen genom stan för att möta upp Sofia. Vi fick sällskap av Joanna, John, Jenny och två främmande pojkar. Det var alldeles tyst i spårvagnen, så tyst att man kunde höra regnet som vräkte ner. Framme vid Axel Dahlströms Torg hälsade vi på alla fina personer som var där. Det dröjde då inte länge förrän talangjakten drog igång. Först ut var Into The Sky, som egentligen var det enda skälet till att vi ens var på plats. Som en överraskning klev Saving Yesterday ut på scen direkt efteråt. Jag och Sofia viskade, fnissade och knäppte bild efter bild. Under tiden småflickor stod på scen och sjöng falskt satte sig jag, Sofia, Elin och Joanna oss i en ring på marken och åt Nutella direkt ur burken, med plastskedar som vi sprang in och köpte på ICA som fanns alldeles intill där talangjakten höll hus.
   
Idag: För första gången på riktigt länge kunde jag sova ut. Vaknade av solen som smög sig in genom persiennerna. Hörde hur mina föräldrar prasslade uppe i köket, somnade om och gick upp när jag hörde att mina föräldrar hade kommit hem från träningen.
Klockan sex idag ska vi på bio. Ska äntligen se den nya Pirates Of The Caribbean filmen! 
Imorgon är det Mors dag. Då ska vi åka hem till mormor & Åke, äta middag och bara umgås.  
2011-05-28 @ 14:21:21 It’s the only life I know



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: