Känns som känslor och panik har tagit över i mitt liv

En vän sade: "Jag kommer ihåg när du var kär i Honom."
Var? Är jag verkligen inte det längre? Varför ligger jag då vaken om nätterna och tänker på dagarna som vi hade tillsammans och fantiserar om hur det skulle vara att stryka mina fingrar längs hans ryggrad? Men samtidigt känner jag mig tom. Jag tror att om man väl har haft känslor för någon så kommer det alltid finnas kvar, djupt där inne.


8 augusti: Redan klockan halv ett på förmiddagen kunde man hitta mig, Andrea och tvillingparet Pernilla & Sofia på Liseberg. Efter en stund kom även Arvid och Hanna. Vi köade åtta timmar i väntan på Alice Cooper som skulle spela på kvällen. Hade inga som helst höga förväntningar med tanke på att han var en stor besvikelse när jag såg honom med min familj i Lisebergshallen år 2009, så blev ganska paff när han gav oss en dunderbra show! Efter konserten kom pappa och hämtade mig som vanligt. Det första han sa när jag klev in i bilen var att Åke, min låtsasmorfar, hade fått en hjärtattack tidigare på dagen. Läskigt nog var Åke på Liseberg när det hände, alltså var jag bara ett par hundra meter ifrån när det inträffade.
16 augusti: I tisdags drog Kulturkalaset igång! På tisdagen åkte jag in med Pernilla & Sofia, Andrea och Hanna. Vi såg Norlie & KKV och senare på kvällen lyckades vi ta oss längst fram under Timbuktu fastän vi kom när det var fullknökat med folk och bara 30 minuter kvar tills han skulle börja. Och i onsdags köade vi ett par timmar för att få se Nationalteatern och höll våra platser enda till Den svenska björnstammen som var helt fantastiska! Har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv.
17 augusti: Igår var det klassträff i Slottsskogen. Eller man kan nog inte kalla det klassträff direkt med tanke på att det bara var ynka 9 personer som kom, men vi hade det trevligt ändå! Vi satt på en filt mitt på en gräsmatta, åt godis, drack öl och kir, lyssnade på musik, pratade, skrattade, såg en fladdermus och kollade på människorna som var ute på sin joggingtur klockan elva, halv tolv på kvällen.
Idag: Sista dagen på sommarlovet... Kan inte säga något annat än att det känns konstigt och att jag skulle kunna lägga mig ner på golvet och dö av all ångest. Kan redan nu säga att när jag sitter bakom skolbänken imorgon kommer det kännas som att det är där jag har spenderat hela sommaren. När sommarlovet kickar igång glömmer man nästan av skolan men när skolan väl börjar igen känns det som om man aldrig haft något sommarlov, så känns det i alla fall för mig varje år.
2012-08-22 @ 19:27:00 It’s the only life I know


Postat av: prinsessanadia

Han var inne och shoppade på mitt jobb dagen innan han spelade på Liseberg. Han såg förvånansvärt väldigt normal ut, och väldigt väldigt gammal ut.

2012-08-24 @ 16:53:44
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:D

2012-08-24 @ 18:38:38
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: Daniella Book

Tacktack! Härligt! jo allt är toppen :)
Vad gör dudå?

2012-08-24 @ 18:45:57
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: Daniella Book

Haha själv är jag hungrig så magen kurrar! Men jag väntar bara på mat och sådär :D

2012-08-24 @ 18:52:29
URL: http://daniellabooks.blogg.se
Postat av: prinsessanadia

Svar: Jag jobbar i en klädbutik som heter shock.

2012-08-24 @ 19:41:54
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Martina

Jösses. Första texten i kursiv stil. Mitt i prick.

2012-08-30 @ 01:20:23
URL: http://martinav.blogg.se
Postat av: AddieHero

Tjaaaa!
Tänkte bara skriva att jag har avslutat min tävling på bloggen nu!
Gå in och kolla vem som blev vinnaren, och tack för att du var med och tävla!
Puss Addie :*

2012-09-10 @ 21:44:57
URL: http://addiehero.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: