Ta mig tillbaka till värmen (till Teneriffa)

28 oktober-11 november: Teneriffa med mamma, pappa, systerlyster och moster med familj. Även mormor och Åke kom ner efter ett par dagar. Vi trodde att vi lämnade allt regn bakom oss när vi satte oss på flygplanet ifrån Sverige, men så fel vi hade. Redan när vi landade så kom det en regnskur och det gråa vädret höll i sig hela dagen. Första veckan var kaos. Det bara regnade, regnade och regnade. Så mycket som det regnade då har det inte gjort under flera år i Teneriffa. De två veckorna kan kortfattas: världens oväder, ösregn, endast 8 dagar med sol, mat, bad, träffat släkten, öroninflammation, magsjuka, sköljt rent öronen hos doktorn som var bland det konstigaste, smärtsammste och obehagligaste som jag har varit med om. Och aldrig mer All Inclusive!
Nu är det december månad. Iförrgår kom den första snön. Så nu ligger det ett tjockt täcke med snö även över Göteborg. Snö är så fint och det låter så mysigt under skorna när man går, men jag gillar inte att snö måste vara så kallt och blött. Och från en snöstad till en annan; imorgon tar jag tåget upp till Stockholm för att förhoppningsvis få träffa Marilyn Manson och Jeordie White. Vågar inte hoppas på för mycket men kan ändå inte låta bli att vara så fruktansvärt nervös. Tänk om jag får träffa mannen, myten, legenden som jag har sett upp till sen jag var en liten flicka på 12 år? Om snön tillåter och inte ställer till med problem. Isåfall.. vad ska jag ha på mig? Ska jag ha läppstift? Uppsatt eller utsläppt hår? Vad ska jag säga?
Senare på kvällen ska jag och pappa kolla när Marilyn Manson (och Rob Zombie) har konsert. Tredje gången. Tredje gången gilt?
2012-12-04 @ 17:39:00 It’s the only life I know


Postat av: melinda

Åh var du också på vip grejen!? Synd att inte twiggy var med på bilden men aja... :D

2012-12-07 @ 23:34:15
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Vad härligt det ser ut! :)

2012-12-10 @ 19:03:39
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: Frida

fin bild :)

2012-12-12 @ 16:50:37
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: