Start living for something worth dying for

30 juni: Jag, Sofia och Elin köpte med oss mängder med skräpmat innan vi satte oss på spårvagnen som tog oss till Slottsskogen. Vi hade även med oss en engångsgrill, så vi antingen grillade det vi åt eller doppade det i nutella. Och vi körde "jag har aldrig" med vodkan som Sofia hade med sig. Efter ett par timmar kom Angelo med tre av sina vänner, då blev det mycket gitarr och fotboll. Det kom fram några män som frågade fall vi ville vara med på brännboll, vilket Sofia, Elin och Angelo tackade ja till medan resten av oss satt och kollade på (Vi fick oss ett par goa skratt under spelets gång kan jag lova!). När det började ösregna tog vi skydd under ett jättestort träd och såg hur en efter en lämnade Slottsskogen.
4 juli: Årets första dopp! Jag, Nadja och Vanessa åkte till Kåsjön. Molnen såg tråkigt gråa ut men värmen var det inget fel på. Kunde dock inte stanna så länge då hela familjen skulle ut och äta på restaurang för att fira mamma och pappa som nu har varit gifta i 20 hela år. 
Fredag: Idag var det egentligen tänkt att jag och Sofia skulle på fest i Kungsbacka. Men istället åkte vi in till stan, drack öl och gick längs kanalen. När vi gick förbi Trädgårdsföreningen hörde vi musik som dånade ut från högtalarna, så vi saktade ner för att försöka uppfatta vilket band det var som spelade. Sedan gick vi och såg Rock of Ages på bio. Vi var dom enda i hela biosalongen som sjöng med till alla låtar, fint. När vi kom hem till mig satt vi och pratade en stund innan vi kollade på en film för att varva ner och det dröjde inte länge förrän vi somnade.
Lördag: Vi hann bara äta frukost och sitta i sängen i ett fåtal minuter för att fundera på vad vi skulle göra av dagen innan vi fick ett sms av Angelo. Någon timme senare satt vi på tåget mot Kungsbacka. Efter att ha bytt till buss och virrat omkring lyckades vi tillslut hitta hem till Angelo. Hans vän Tobias var redan där. Dom hade druckit flera burkar cider som jag och Sofia desperat tömde tills det inte fanns en droppe kvar. Vi gick ut och satte oss på balkongen för att röka ett flertal gånger under dagen, satt i sängen och lyssnade när Angelo spelade gitarr, lekte med Angelos sombrero hattar och brottade ner varandra i sängen.
2012-07-10 @ 14:57:38 It’s the only life I know


Postat av: Michaela

Fina bilder :)

2012-07-16 @ 15:46:20
URL: http://soeticz.webblogg.se
Postat av: Linda

Fin blogg. Kika in på min och se vad du tycker? :)

2012-07-17 @ 21:28:23
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: dessan :)

Ursnygg blogg! Bloglovin byte? :D

2012-07-18 @ 01:15:51
URL: http://gremlindessa.blogg.se/
Postat av: Johanna Kleppe

Fan vilken härlig blogg! Ska också ha en "tattoo-money-burk", smart ju!

Om du är intresserad så har jag varit på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter och fotade! Kika in på min blogg i så fall :)

2012-07-19 @ 00:38:04
URL: http://methodacting.blogg.se
Postat av: Lina

snygga bilder! :)

2012-07-19 @ 10:23:40
URL: http://popskor.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: