Hej då ungdomsåren, hej vuxenvärlden

Det händer inte så särskilt mycket spännande saker i mitt liv när skolan tar upp så mycket tid och att jag hellre föredrar att stanna hemma i sängen på helgerna istället för att ta mig i kragen och upptäcka världen.


1 mars: Åkte till Kortedala för att fira Jennie som fyllde 18 år. Det var jag, Nadja, Jennifer, Diana, Frida, Sanna och Vikkan som var där. Lite senare framåt kvällen skulle de fortsätta ut på krogen, så då var det bara för mig att åka hem.
10 mars: Såg Björn Gustafsson och Henrik Schyffert på Draken med familjen. Var dock inte så roligt som jag hade förväntat mig. Innan föreställningen åt vi gott på en restaurang i Haga.
17 april: Äntligen 18 år! Har längtat sedan jag var tolv, tretton och nu är dagen här. Krogen, tatueringar, frihet. Så nu räknas jag tydligen som vuxen, men jag vill inte vara vuxen. Jag kommer nog aldrig riktigt växa upp. I alla fall så firades dagen med familjen. Fick min efterlängtade lp spelare, pengar, presentkort, biljett till Bråvalla, en bok enbart med hur man bakar olika cupcakes och tillbehör till det. Senare på kvällen åt vi på Hard Rock Café med mormor & Åke. Framåt slutet då vi skulle få vår efterrätt fick servitrisen alla på restaurangen att sjunga för mig.
Igår: Finaste Håkan Hellström släppte ju sitt nya album på min födelsedag och hade signering på Bengans igårkväll. Åkte in redan vid ett och mötte upp Sofia. Vi hittade ett mysigt café alldeles i närheten och sedan när Pernilla och hennes vän Lina kom började vi köa till signeringen. Var dock väldigt tråkigt att man varken fick ta kort tillsammans med honom eller ge honom en kram.
2013-04-20 @ 15:32:00 It’s the only life I know


Postat av: linah

så snygg blogg:D!

2013-12-09 @ 16:48:21
URL: http://linaheve.forme.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: