Forbidden in heaven and useless in hell

29 januari: Igår när mormor och Åke var här på besök berättade dem att gammelmormor låg i koma. Idag efter skolan ringde moster Rebecka och sa att hon gick bort imorse. Jag är så tacksam över att vi fick träffa henne i somras då hon var någorlunda pigg. Fastän jag bara träffade henne tre, fyra gånger och knappt förstod vad hon sa tack vare min dåliga spanska så är det med sorg som jag säger: vila i frid, gammelmormor. Hon blev nästan 100 år gammal.
5 februari: Var på ett vägledningscentrum med klassen. Än vet jag inte vad jag vill jobba med när jag har tagit studenten nästa år, men suget efter att plugga i England blev i alla fall mycket större efter vårt besök. Har letat som en tok efter skolor och hittade perfekta stället ca 14 minuter ifrån centrala London. Fast egentligen spelar det inte så stor roll vart det ligger, men en sak är säker: jag ska bort från den här staden och förhoppningsvis bort från det här landet.
15 februari: Firade som vanligt Alla hjärtans dag ensam. Tog ett bad, åt Ben & Jerry's och lyssnade på musik. På kvällen hörde Han av sig, för första gången på ett år. Han frågade fall jag ville följa med på en spelning idag, vilket jag givetvis inte kunde tacka nej till. Vem vill inte se ett band live tillsammans med samma person som fick en att börja lyssna på bandet från första början? Såg verkligen fram emot det, men han hörde aldrig av sig under kvällen: varför är jag inte ens förvånad?
2013-02-17 @ 16:08:00 It’s the only life I know



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: