Livet rullar på och helt plötsligt ser man Johnny Depp i Sthlm

Nästan exakt på datumet så bestämde jag mig för att det var på tiden att uppdatera och återigen har det gått ett år sen sist. Den här gången tänkte jag bara skryta lite, för det måste man väl ändå få göra när man har sett ingen mindre än Johnny Depp!?!
För några månader sedan gick Gröna Lund ut med att Hollywood Vampires - ett band som består av Alice Cooper, Joe Perry och Johnny Depp - skulle spela på deras stora scen i slutet av maj och jag var snabb med att fråga min vän Emma, som jag var på Marilyn Manson konserten med förra året, om hon ville gå. Jag hade så svårt att ta in det faktum att vi skulle se Johnny fucking Depp, det var ju på tok för bra för att vara sant. Dagen kom och han stod bara några få meter framför oss, men tillochmed då kunde jag inte riktigt fatta det. Två veckor senare och det känns fortfarande surrealistiskt.


Jag kommer förhoppningsvis uppdatera inlägget inom kort med mer bilder och om vad som har hänt sen sist jag skrev, men det här får duga så länge.
2016-06-13 @ 18:13:00 It’s the only life I know


Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

coolt

2016-07-02 @ 10:06:28
URL: http://efji.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: