Valborgsfirande

Åkte och mötte upp det underbaraste tvillingparet Pernilla & Sofia och Patrik. Vi tog spårvagnen till Slottsskogen. Vi lyckades hitta dit som spelningen skulle hålla hus. Hann knappt komma fram förrän vi hörde musik som fyllde våra öron med kärlek, det var nämligen Into The Sky som repade lite smått. Efter en liten stund kom Joanna, Emma och Andrea.

Först ut var Retina. Med tanke på att Joakim och Christoffer är med i bandet kunde vi givetvis inte missa det, så för en gångs skull satt vi bara ner och väntade istället för att gå omkring som vi annars brukar göra. Sedan var det Into The Sky! Riktigt länge sedan jag både såg dom spela och träffade Björn! Efter dem var det Dingo. Robin har blivit riktigt duktig må jag säga. Och man kan inte låta bli att fnissa lite extra mycket när Jonathan och Jakob fjantar sig lite grann och får hela publiken i skratt.
Sist ut var ett band vid namn Saving Yesterday. Hade bara hört talas om dom innan. Hoppas verkligen att dom har fler spelningar på gång!

2011-04-30 @ 19:03:03 It’s the only life I know


Postat av: A N G E L I J N A

snygg blogg :D

2011-05-01 @ 06:39:16
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: julia

Hej! Jag gör inte panda längre utan det var mest för att min kompis ville göra panda på mig, han tycker det är så himla kul. Försökte göra en video men ja, det är svårt. Ett tips för att få till den runda formen är att lixom dra fram två hårtestar och lägga en arm runt håret o böja till det rätt så det får rätt rundning. Man får testa sig fram lite tror jag. Det är så svårt att beskriva..

2011-05-02 @ 21:07:12
URL: http://popknytt.blogg.se/
Postat av: miixx

kul blogg :>

2011-05-04 @ 12:42:10
URL: http://miixx.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: