Sommarens höjdpunkter

Idag har jag avklarat den första riktiga skoldagen av sista året på gymnasiet. Trots att jag har haft all tid i världen att uppdatera om hur min sommar har varit har jag valt att avstå pågrund av brist på både lust och motivation som inte har funnits där på ett bra tag. Men nu tänkte jag dra igenom sommarens höjdpunkter.


5 juni: Gick på Viktors studentmottagning med tvillingarna Pernilla & Sofia och Andrea. Slutade med att Viktor åkte in till stan och skulle fortsätta sin kväll där medan vi stannade kvar och festade med hans släkt.
8 juni: Håkan Hellström på Slottsskogsvallen med Elise och Lovisa. Vi började köa vid tolv men det hade redan kommit ganska mycket folk. Behöver jag ens säga någonting om självaste konserten? Nej, jag tror inte det. Håkan levererar varje gång!
26-30 juni: Tillbringade nästan en hel vecka i Norrköping med Pernilla & Sofia. Vi var på Bråvalla som var våran första festival då vi campade. Det måste verkligen göras om, för fyfan vad bra det var. Under dessa fem dagar träffade vi världens goaste campinggrannar som vi hängde hos större delen av tiden, spelade ölklubb, lärde oss att Dallas baklänges blir Sallad, hade danståg mitt i natten bland all lera, träffade på vänner och bekanta som vi inte hade sett på länge, fick knappt två timmars sömn varje natt och vi gick givetvis på en massa spelningar.
12 juli: Gyllene Tider på Ullevi med Pernilla & Sofia och deras vänner Alexandra och Carolina. Det var magiskt! Trodde aldrig, aldrig, aldrig att jag skulle få se dem live. (Kan fortfarande inte sluta tänka på spanjorerna som stod framför oss, som kunde varenda ord till varje låt)
31 juli: Fuckface Unstoppable på Pustervik med Emma och Therese. Alltså Bam Margera och Brandon Novak plus några bandmedlemmar från CKY. Självaste spelningen var bara kaos rakt igenom, vi fick både öl och vin kastade på oss - men vad ska man förvänta sig från bland annat två personer från Jackass och Viva La Bam? Jag och Therese beslöt oss för att vänta vid deras turnébuss med ett gäng andra fans. Efter en timme eller två så kom Bam och Novak äntligen ut. Jag lyckades få en halvkass mobilbild med Novak som nu hänger inramad vid min säng.
2013-08-26 @ 22:38:00 It’s the only life I know


Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Din lille buse, jag va också på Håkan, varför sa du inget :(

2013-08-27 @ 23:37:14
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/
Postat av: HAIDISBLOG -

härlig blogg du haar :)

2013-11-06 @ 22:46:38
URL: http://www.haidisblog.se
Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Kul att så se lite höjdpunkter :D

2013-12-10 @ 15:30:02
URL: http://maddisenj.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Härliga saker

2013-12-20 @ 09:45:30
URL: http://maddisenj.se
Postat av: EmmaJ


Åh fan va häftigt att gå på Bam och Novaks show! :O :D galet avundsjuk!

2015-11-02 @ 15:53:31
URL: http://iheartyoudarling.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: