Det kommer aldrig va över för mig

Jag har må bara varit 18 år i lite mer än en månad, men jag märker redan hur mycker mer ansvar jag har nu.


24 april: Första gången jag gick ut på krogen! Åkte till Chez med Jennie. Vi började med att ta en shot vid baren innan vi satte oss med varsin cider. Där satt vi, vid ett bord intill det stora glasfönstret, och pratade när ett gäng äldre män på tre personer kom och satte sig bredvid oss. De frågade om det var okej att de satt där och det slutade med att vi följde med dem till en sportbar och senare till Lilla London med 23 årsgräns. Visst skämdes jag och Jennie lite grann att de var i 34-36 årsåldern, men ack så trevligt vi hade. Under kvällen fick jag höra av en utav männen att jag är svart, svår och mystisk men ändå väldigt vacker. Och han sa även att jag borde bli skådespelerska. Haha va?
26 april: Broder Daniel kväll på Henriksberg. Lyckades tillslut få med mig Nadja efter att ha frågat ett flertal personer. Vi satte oss ute på takterassen och pratade medan vi kollade ut över Göta Älv. Det var så himla mysigt att sitta på uteserveringen med fin utsikt, skratta och höra hur personerna runt omkring sjöng med till låtarna som spelades upp.
3 maj: Efter flera års väntan så har jag äntligen tatuerat mig! Hade svårt att bestämma mig vilken jag skulle börja med, men tyckte att nacken passade bra med tanke på att det är så lätt att dölja nu under sommaren. Är jättenöjd med tatueringen även om det inte blev som jag hade tänkt mig. Min ursprungliga idé var att låta Marilyn Manson by himself skriva sin autograf någonstans på min kropp och sedan tatuera in det, men med tanke på att jag missade Meet & Greet i vintras fick det bli såhär istället; hjärtat från albumet Eat me Drink me.


Måste bara få inflika att jag såg Jonas Gardell den 4 maj med hela familjen och att det var en av de bästa kvällarna av mitt liv. Avgudar honom så himla mycket!
2013-05-31 @ 21:15:00 It’s the only life I know



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar: